fredag 16 januari 2015

Pärlhyacinter

Nu står det pärlhyacintlökar även i detta hem! Jag älskar verkligen den blomman, den blåa är favoriten! Även om det blev 2 vita och 1 blå denna gång... ;-)
 Ångrar att jag inte köpte fler av denna kruka - den kostade ju bara ELVA kronor....


Nu är det snart helg. Vad ska Ni hitta på, några planer?

Jag ska till BVC med lillasyster idag, det ska bli spännande att se hur lång hon är och hur mycket hon väger.. :-) Sen är det väl tänkt att pappan i familjen och hans pappa, ska sätta upp taket i lillasysters rum.

Känner jag att jag skulle vilja vila.. ligga ner i sängen, inte sova, utan bara ligga och vila. Jag kände mig inte sjuk igår, bara varm i munnen då jag andades liksom. Tempen visade 37,4, inte mycket kanske.. men jag får feber vid 36,9-37,0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar