lördag 3 januari 2015

Röda prislappar


Idag har jag REA-fyndat igen. Älskar röda prislappar.. ;-) En del har jag köpt via internet, men det mesta i butik.
Nu har barnen mössor och vantar klara inför nästa vinter!




 Storebror har också en bulldog-tröja, fast turkos, han älskar djur vår lilla kille. Han sken som en sol när han fick syn på denna! Men jag viskade att det är en hemlis, för den ska hon få i paket när hon fyller 1 år... :-)
 1-års klänningen har jag tänkt... såå fin - köpte i fler storlekar! ;-)
 Nu har sonen vinterjackor på lager inför de närmaste åren... ;-)
Inge rea-fynd, men jag gillar inte byxor med knappar fram... För mig som har IBS, och alltid har svullen mage, är det mycket skönare med resår, snörning, eller som på dessa - knapp i sidan! :-)
Mössa och jacka på rea, som jag köpte tidigare. Byxorna till fullpris - hela 199 kr! ;-)
Amaryllis nr 2 har slagit ut, och är så fin, så fin.... Jag hoppas lillasystern låter denna vara! :-)
Testade att göra IBS-vänlig pannkaka idag (LCHF)...
Gott, och innehåller endast 2 ingredienser - gissa vilka!!! :-) Berättar i nästa inlägg! ;-)

2 kommentarer:

  1. Oj vad du har fyndat!!
    Jag hittade en jacka till tösen på halva priset, så hon med klarar sig även nästa år:)
    O till mig har jag hittat två par byxor, vilket var välbehövligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de små liven växer ju alldeles för fort.. Så att fynda på rea inför kommande år gillar jag! ;-)

      Kraam Therese

      Radera