tisdag 3 mars 2015

Lillasysters rum

Nu tänkte jag visa upp lite bilder på Lillasysters rum, som är klart sedan 2 veckor!

 Väv och heltäckningsmatta, precis som i alla andra rum... ;-)
 Spackling pågår
 Vackert trä tak ♥
 Söt, gammal tapet. Någon som känner igen den? :-)
 Nytt 3-glasfönster på plats!
 Nymålat
 ''Testing'' av att sätt upp ny tapet. Blev faktiskt snyggt tycker jag. Denna tapet hade vi i köket i mitt hem innan jag flyttade hemifrån. Är faktiskt sugen på liknande till vårt nya kök, sen när det blir av... :-)
Riktiga tapeten på plats!
 Ugglor
 Dags för nytt golv...
 ...klart!
 Lite kläder på plats...
 ...och lite leksaker!
 Lampa i taket på plats...
 ...och även i fönstret!
 ♥


2 kommentarer:

  1. Så fint hon fått det! O jag känner igen resan man gör när man renoverar. O känslan när det är klart... Den är obeskrivlig:)))
    Ha en toppentorsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :-) Ja, med hus blir man aldrig klar har jag hört.. så vi får väl se om man någonsin blir klar! ;-)

      Kraam

      Radera