torsdag 17 mars 2016

De där efter-bilderna...

Go'kväll!

Jaa, för några veckor sedan gjorde vi om i dotterns rum så att hon får mer förvaring för sina leksaker.
Och jag lovade efter-bilder. Men har glömt bort det... ;-)

Här kommer i alla fall en tråkig före-bild, och kanske en lite mindre tråkig efter-bilder. De nya hyllorna står på samma ställe som de gamla.
Dottern är nöjd.
Vi är nöjda. Precis som det ska vara! :-)

Stressigt här hemma. Mycket på jobbet. Vi har räknat ut att vi nog lyft 2,5-3 ton kataloger denna vecka..
Jag som gått ner till 80% har jobbat övertid 2 av 4 dagar denna vecka. Igår var jag klar 14:05 - ska egentligen sluta 14:00... ;-) Hade inte haft någon rast, och skulle hämta Lillasyster på dagis...... Men Pappan hade förvarnat personalen, så de visste att jag skulle bli sen. För min rast vill jag ta ut.. även om det känns stressigt att ha rast....

Ska det vara så?? :-(

Förhoppningsvis slutar jag min vanliga tid imorgon. Pappan sliter här hemma med altan-rivning och turer till tippen med allt skräp, tills jag kommer hem och tar över de sjuka barnen så han kan åka vidare till sitt betalda jobb... ;-)

Nästa vecka - eller kanske t.o.m. imorgon (!!!) kommer de och dränerar och det är mycket kvar! Två sjuka barn på det gör att man är totalt orkeslös. Men nu är den lilla fröken frisk och brorsan är på bättringsväg.

Så nu håller vi tummarna - IGEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar